شايد شما هم مثل بقيه افراد در سايت هاي نيازمنديها به دنبال خريد كالاي خاصي باشيد كه با توجه به گران شدن كالاها به دلايل مختلف مثل گراني بيش از حد ارز امكان خريد نمونه نو آن را نداشته باشيد.

امروز خريد كالاي دست دوم از طريق سايت هاي نيازمنديها و آگهي رايگان خالي از دردسر نيست به خصوص شما در هنگام مشاهده آگهي هاي درج شده در اين گونه از سايت ها نمي دانيد چه مقدار از اطلاعات ارائه شده در توضيحات فرد آگهي دهنده درست است.

پس ما در اينجا نكاتي را بازگو مي كنيم كه بتوانيد با استفاده از آنها از سايت هاي درج آگهي بهتر استفاده كنيد.

1-      آگهي هايي كه داراي عكس- به خصوص از همه زوايا- هستند مي توانند اطلاعات خوبي از ظاهر كالاي مورد نظر به شما بدهند

2-      حتما براي خريد كالا به صورت حضوري مراجعه كنيد.

3-      حتما راهنماي خريد امن را در سايت ها مطالعه كنيد.

4-      هرگز قبل از رويت كالا و اطمينان از صحت و سلامت آن وجهي را نپردازيد.

5-      سعي كنيد در صورتيكه اقدام به خريد كالاي الكترونيكي يا مكانيكي مي كنيد آن را تست و از صحت عملكرد اجزاي آن مطمئن شويد.

6-      سعي كنيد اگر فردي متخصص در دوستان و يا آشنايان خود داريد براي ديدن كالاي مورد نظر همراه شما بياييد.

7-      سعي كنيد قبل از اقدام به خريد كالا از ويژگي هاي كالا با مطالعه مقالات در اينترنت و يا هر منبع ديگري اطلاعات كافي از وسيله مورد نظر بدست آوريد.

8-      سعي كنيد از خريد كالاهايي كه اطلاعات هويتي آن مخدوش ميباشد مانند موبايل يا خودرو و غيره اجتناب كنيد و خود را به دردسر نيندازيد.

9-      سعي كنيد با جستجو در مطالب موجود در راهنماها يا سايت ها درباره اينكه چگونه به عيوب يا ايرادات كالاي مورد نظر پي ببريد، مطالعه كنيد و با به كار بستن آنها از سلامت كالاي مورد نظر اطمينان پيدا كنيد.

مطالب بالا بخشي از مواردي است كه به شما كمك مي كند كه درهنگام خريد كالاي دست دوم از طريق نيازمنديها ، خريد موفقي داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.