اگر كمي در خانه خود بگرديد مي‌بينيد چقدر وسيله دور و بر شما جمع شده كه يا به آنها نيازي نداريد يا ديگر قديمي شده‌اند و جديدشان را خريده‌ايد.

مثلا زماني شايد خيلي از تلويزيون خود استفاده مي‌كرديد و وقتي تلويزيون‌ هاي جديدتر آمد، نمي‌دانستيد آن را چه كار كنيد. بعضي‌ها تلويزيونهاي  قديمي را در اتاقي ديگر استفاده مي‌كنند و بعضي‌ آنها را مي‌گذارند براي تماشاي آن يا بازي كردن كودكانشان.

به هر حال فرقي نمي‌كند، ولي كم‌كم كودكان بزرگ مي‌شوند و نسل امروز ديگر به آن تلويزيون‌هاي قديمي قانع نخواهد بود، يا مي‌خواهيد وسايل جديدتر بخريد و ديگر تلويزيون قديمي جاي زيادي گرفته است. شايد هم مجبوريد مدام اثاث‌كشي كنيد و تلويزيون قديمي‌ترتان شده وبال گردن و مجبوريد هر جايي آن را با خود ببريد.
پس به احتمال زياد مي‌خواهيد از شر آن خلاص شويد و از طرفي هم دوست نداريد آن را مفت از دست بدهيد. پس بهترين كار اين است كه تلويزيون خود را بفروشيد تا پولي دستتان را بگيرد و جاي آن براي فرزندانتان كنسول بازي بخريد يا شايد هم بخواهيد لوازم منزل تهيه كنيد.
بهترين كار اين است كه تلويزيون يا هر چيزي را بدون واسطه بفروشيد و سراغ سمسارها هم نرويد. يك آگهي رايگان در سايت سنگريز ثبت كنيد و عكس دستگاه خود را بگذاريد تا خيلي‌ها كه دنبال چنين تلويزيوني براي فرزندان كوچك خود يا كارهاي ديگر بودند سراغ شما بيايند.

 

براي ديدن انواع تلويزيون ها به سايت سنگريز صفحه تلويزيون مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.